.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یمن امنیت کشتی‌های غیرصهیونیستی را تضمین کرد
سخنگوی جنبش انصارالله بار دیگر تاکید کرد همه کشتی‌ها به جز کشتی‌های صهیونیستی یا کشتی‌هایی که به اراضی اشغالی می‌روند در امان هستند.
یمن امنیت کشتی‌های غیرصهیونیستی را تضمین کرد

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصار الله یمن بار دیگر تاکید کرد که خطوط کشتیرانی در دریای سرخ و عرب ایمن است و هیچ خطری متوجه کشتی‌های هیچ کشوری نیست مگر کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که عازم بنادر آن هستند.

 

براساس گزارش خبرگزاری سبا، محمد عبدالسلام در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که هدف قرار دادن کشتی‌های دشمن یا کشتی‌هایی که به سمت رژیم صهیونیستی می‌روند، در ارتباط با تجاوزات وحشیانه و محاصره ناعادلانه نوار غزه است.

 

این مقام یمنی خاطرنشان کرد: ترساندن دیگر کشورها غیر از آنچه در مورد هدف قرار دادن کشتی‌های دشمن اعلام کردیم، تبلیغات مغرضانه آمریکا است که با واقعیت همخوانی ندارد.

 

عبدالسلام تاکید کرد پس از فروریختن دیوار‌های سیمانی رژیم صهیونیستی در مقابل عملیات طوفان الاقصی، تبلیغات مغرضانه آمریکا به دنبال ایجاد دیوار بین المللی برای حفاظت از رژیم صهیونیستی در دریا است.

 

چندی پیش گیدئون گلبر، مدیر اجرایی بندر ایلات در اراضی اشغالی تاکید کرد که در پی تهدید یمن درخصوص ممانعت از عبور کشتی‌های عازم اراضی اشغالی از طریق باب المندب، بندر ایلات دچار فلج تجاری شده است.

 

رژیم صهیونیستی بازنده درگیری با یمن است. چرا که دیگر نمی‌تواند از دریای سرخ و تنگه باب المندب استفاده کند و در صورت تغییر مسیر مجبور به دور زدن کامل قاره آفریقا خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.368 seconds.